932 932 88 - 021   مشاوره رایگان

نشان کام یاران

امداد رایانه کام یاران

comyaran COMPUTER Relief

امداد رایانه کام یاران، فعالیت خودش رو بعنوان یک بخش مستقل، از سال 1390 شروع کرد . تجربیات ارزنده واحد امداد رایانه و تعمیر کامپیوتر در محل در نوع خودش کم نظیر بوده .

با توجه به دشواری های انتقال کامپیوتر یا لپ تاب معیوب شرکت ها به تعمیرگاه و هزینه بر بودن و وقت گیر بودن این انتقال، دعوت کارشناس حضوری بسیار به صرفه تر و منطقی تر به نظر میرسه. به همین دلیل استقبال شرکتها از امداد رایانه بسیار زیاد بوده و درصد رضایت مندی استفاده از این خدمات نزد شرکتها نیز بسیار بالاست.

تلاش ما بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما  در محل شما حاضر شده و مشکل را مرتفع کنند. همچنین برای به حداقل رسیدن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آموزش های لازم را به پرسنل شما خواهند داد.

 پیشنهاد میکنیم  نگهداری از کامپیوترهای خود را به ما سپرده و وقت ارزش منده خود را صرف برنامه ریزی امور تجاری خود نمایید.

تنوع خدمات امداد رایانه در محل بسیار گسترده است. لیکن کام یاران در اغلب حوزه های سخت افزار (کامپیوتر ، لپ تاپ و سرور) ، نرم افزار، عیب یابی، بازیابی اطلاعات، پشتیبانی شبکه، طراحی و ایجاد شبکه، فروش و راه اندازی سیستم های نظارتی (دوربین مداربسته )و … آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

امداد رایانه
           
نشان کام یاران

چرا امداد رایانه کام یاران؟

هر شرکتی استراتژی مشتری مداری و رقابتی مختص به خود را دارد. کام یاران با پشتوانه سالها تجربه و تعهد و تکیه به توان فنی مهندسی کارشناسان خود، همواره جهت ارتقاء روز افزون کیفیت سرویس های خود تلاش نموده و خواهد کرد.

ما مفتخریم که مجموعه ای از کاملترین و بهترین خدمات مورد نیاز جامعه را تحت پوشش قرار داده و در اغلب زمینه های مربوط به کامپیوتر و فن آوری اطلاعات خدمت رسانی می کنیم.

برخی از خدمات امداد رایانه در محل:

نصب انواع ویندوز و نرم افزار در محل

طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه

بازیابی اطلاعات از هر نوع منبع دیجیتالی

comyaran gol22.1

نظرات مشتریان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نشان کام یاران

پاسخگوی سوالات شما هستیم

سوالات شما توسط کارشناسان کام یاران پاسخ داده می شود

4.9 10 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (2 امتیاز)