932 932 88 - 021   مشاوره رایگان

نشان کام یاران

سئو و بهینه سازی وب سایت

SEO and website optimization

آنچه در این مطلب خواهید آموخت

چرا سئو و رتبه بندی گوگل مهمه؟

یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین عبارات در دنیای وب عبارت ” کسب رتبه اول گوگل ” است. سئو و بهینه سازی وب سایت

قطعاً اختصاص جایگاه مناسب به وب سایت توسط گوگل که بزرگترین مرجع جستجوی اینترنتی در دنیا محسوب میشه، امتیاز بسیار بزرگی برای هر نوع کسب و کاریه.

برای هر مدیر وب سایتی مهمه که وب سایتش بعنوان یکی از اولین پیشنهادات گوگل و حتی اولین پیشنهاد گوگل به کاربران نمایش داده بشه.

سئو و بهینه سازی وب سایت

معرفی وب سایت شما به کاربری که عبارتی مرتبط با حوزه فعالت شما جستجو کرده نشون میده که سئو و بهینه سازی وب سایت شما در وضعیت مناسبیه و وب سایت شما امتیازات لازم رو توسط گوگل کسب کرده. سئو و بهینه سازی وب سایت

نتیجه تحقیقات حاکی از اینه که بین 35 تا 55 درصد جستجو کنندگان ، جذب جایگاه اول پیشنهادات گوگل میشن. این نرخ بازدید برای هر کسب و کاری میتونه مشتریان زیادی رو جذب کنه و باعث کاهش بسیار زیاد هزینه تبلیغات و بازاریابی برای شرکت ها و کسب و کارها میشه. سئو و بهینه سازی وب سایت

کسب جایگاه مناسب در معرفی های گوگل کار سختی هست ، اما غیر ممکن نیست. سئو و بهینه سازی وب سایت

آشنایی با الگوریتم ها و سیاست های گوگل به همراه رعایت اصول و قواعد رتبه بندی، امکان افزایش شانس وب سایت جهت نمایش در صفحه اول گوگل رو به طرز چشمگیری افزایش میده. البته الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و بهینه شدن هستند، اما بهره گیری از یک شرکت یا مشاوره با افراد حرفه ای در این زمینه میتونه بسیار کمک کننده باشه.سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی سایت

اصلاً سئو چی هست؟

این کلمه سه حرفی، دنیایی از ناگفته ها رو در خودش پنهان کرده.

اگر مایلین بصورت خلاصه بدونید که سئو چیست ، باید عرض کنم که SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو است. این معنی لغوی و البته قدیمی سئو هست ، در حالی که با توجه به تغییرات بوجود اومده در الگوریتم های گوگل و تغییر در طرز تفکر مدیران ارشد این شرکت، مفهوم و حتی املای این عبارت تغییر کرده و به Search Experience Optimization یا بهینه سازی تجربه جستجو تغییر پیدا کرده.

معنیش اینه که وب سایت ها باید طوری بهینه سازی بشن که کاربر با جستجو در سرچ انجین ها (گوگل، بینگ، یاهو، یاندکس و …) در کوتاه ترین زمان به بهترین نتایج دست پیدا کنه. البته درسته که بخشی از این فرایند رو گوگل فراهم میکنه، اما قسمت اصلی و قابل توجهش به عهده طراح وب سایت هست.  طراحی وب سایت باید طوری باشه که با رعایت قواعد، اصول و الگوریتم های سئو و بهینه سازی وب سایت ، به هرچه بهتر شدن تجربه کاربری و به تبع اون تجربه جستجو کمک کنه. سئو و بهینه سازی وب سایت

چه عواملی در رتبه بندی گوگل موثره؟

عوامل زیادی در رتبه بندی گوگل تأثیر داره. لیست برخی از این عوامل عبارتند از:

  • لینک سازی مناسب
  • بهینه سازی کد های js, html , css
  • بهینه سازی عکس های وب سایت
  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • استفاده از طول متن مناسب
  • تعامل با شبکه های اجتماعی
comyaran gol22.1

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در کام یاران

تیم سئو و بهینه سازی وب سایت کام یاران پروژه های سئوی زیادی رو با موفقیت به سرانجام رسونده و در این زمینه با تجربه و کارآمده.

سئو و بهینه سازی وب سایت فرایندی بلند مدت، پیچیده، زمانبر و تخصصیه که در بلند مدت به درآمدزایی شرکت ها و سازمان ها از طریق وب سایت کمک شایانی میکنه.

مشاوره سئو

مشاوره سئو

همکاران ما با توجه به تخصص بالا، دانش فنی و تجربه چندین ساله در حوزه سئو، بهینه سازی وب سایت، بازاریابی آنلاین و … با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

کام یاران با آنالیز دقیق وضعیت سئوی سایت شما و ارائه اطلاعات سودمند و مفید به شما، برای هر چه بهتر شدن وب سایتتون در کنارتونه.

پشتیبانی سئو

با توجه به اینکه وب سایت شما و الگوریتم های موتورهای جستجو (Search Engin) مدام در حال تغییره، سئو نیاز به پویایی و استمرار داره و یک پروژه کوتاه مدت و یک بار اجرا نیست.

تیم سئوی کام یاران، با ارائه خدمات بی نظیر و پایبند به اصول مشتری مداری، برای رسیدن و حفظ جایگاه مناسب در کنار شماست.

پشتیبانی سئو
seo onpage

سئو On Page

کام یاران با بررسی دقیق المان های کدنویسی موثر در سئو سایت شما و با بهینه سازی کدنویسی مطابق با استانداردهای روز دنیا، خدمات ویژه ای در زمینه سئو on page ارائه میده.

سئو Off Page

تمرکز ما در سئوی off page بر روی بسترهای خارج از وب سایت شما ست که در نهایت به بهبود جایگاه وب سایت شما منجر میشه.

راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، لینک سازی اصولی و …

seo offpage
محتوای استاندارد

تولید محتوای استاندارد

گوگل رسماً اعلام کرده که شما مطالب و مقالات کاربرپسند تولید کنید و سپس ارتقاء جایگاه وب سایتتون رو بعهده گوگل بگذارید.

این به این معنیه که ما با با رعایت اصول و قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند، استفاده مناسب از تصویر، صوت و ویدئو و … محتوای استاندارد و بهینه تولید میکنیم و مابقی کار رو به گوگل می سپاریم. سئو و بهینه سازی وب سایت
این روزها بیش از هر چیزی، محتوای مناسب نظر گوگل و موتورهای جستجو را جلب میکند و موجب کسب جایگاه بهتر در میان رقبا میشود. آشنایی با قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، تسلط به کار با تصویر، صوت و ویدئو، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند و… در کنار یکدیگر به تولید یک محتوای استاندارد می انجامد.

comyaran gol22.1

مراحل سئو در کام یاران

کلمات کلیدی

بررسی کلمات کلیدی سئو و بهینه سازی وب سایت

کلماتی که بازدیدکنندگان رو به سمت سایت شما جذب میکنه میشناسین؟

میدونید با چه کلمات و عباراتی در نتایج گوگل نمایش داده میشین؟

چقدر با مفاهیم انتخاب صحیح کلمات کلیدی و بررسی میزان ارزش واقعی آنها آشنا هستید؟
کام یاران با آنالیز قوی و با توجه به نوع فعالیت و حوزه کاری شما بهترین کلماتی که میتوانید برای کسب جایگاه مناسب گوگل روی آن تمرکز و سرمایه گذاری کنید را مشخص میکند.

آنالیز و تحلیل رقبا

آنالیز و تحلیل وب سایت رقبا افق دید خوبی رو برای شما ترسیم میکنه، نقاط ضعف و قوت آنها و مواردی که باعث پیشرفت یا شکست اونها شده میتونه در برنامه ریزی و ترسیم استراتژی موثر در سئوی سایت به شما کمک کنه.

آنالیز و تحلیل رقبا
ساختار سایت

بررسی ساختار داخلی سایت

پیروی از استاندارها و قواعد مشخص در اسکلت بندی و طراحی سایت جهت ارتقاء جایگاه سئو نقش موثری داره. کام یاران با بررسی دقیق و فنی ساختار وب سایت و اصلاح موارد موثر در سئو و بهینه سازی سایت ، باعث تثبیت جایگاه وب سایت شما در پیشنهادات گوگل میشه.

تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و اقدامات صورت گرفته

گزارشات آماری و دوره ای کام یاران در زمان انجام پروژه سئو و بهینه سازی وب سایت بصورت متنی و نموداری ، به شما امکان رسد روند بهبود وب سایتتون رو میده.

گزارشات سئو

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نشان کام یاران

پاسخگوی سوالات شما هستیم

سوالات شما توسط کارشناسان کام یاران پاسخ داده می شود

5 3 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (2 امتیاز)