932 932 88 - 021   مشاوره رایگان

نشان کام یاران

طراحی فروشگاه اینترنتی

Online store design

با توجه به آمارهای رسمی، تمایل مشتریان به خرید اینترنتی در سالیان اخیر بسیار افزایش یافته. فروشندگان نیز تمایل بسیار زیادی برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای از خود نشان داده اند. طراحی سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید و لذت از خرید را در کاربران ایجاد و آنها را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کند. عوامل زیادی در ایجاد حس آرامش و امنیت در خرید از یک فروشگاه اینترنتی باید رعایت شود تا یک سایت فروشگاهی را حرفه ای و خوب بنامیم.

در فروشگاه های فیزیکی، همیشه اولین مراجعه حضوری مشتری و نحوه استقبال و برخورد فروشنده ، اهمیت بسیار زیادی در تبدیل مشتری به خریدار دارد. در مورد فروشگاه های اینترنتی هم همینطور است. اگر طراحی سایت فروشگاهی بصورت اصولی و بر مبنای اصول روانشناسی خرید، استفاده از عناصر بصری مناسب و استراتژی فروش حرفه ای طراحی شده باشد، تأثیر بسیار زیادی در تبدیل بازدیدکننده به مشتری و تبدیل خریدار، به خریدار وفادار دارد.

عوامل موثر در فروش اینترنتی

سایت های فروشگاهی به سرعت در حال رشد بوده و استانداردهای جهانی همواره در حال بهینه شدن هستند. استاندارد های UX و UI، الگوریتم های گوگل و … بصورت مداوم در حال به روز رسانی هستند و کیفیت فروشگاه های اینترنتی مدام در حال افزایش است.

کسب موفقیت در مسیر رشد کسب و کار اینترنتی، نیازمند استفاده از تکنیک های مختلفی ست که در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال کام یاران است. لذا تلاش ما بر این است که برای شما مسیر روشن و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم نماییم.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی مدرن

آگاهی از روش های مدرن طراحی وب سایت فروشگاهی و آشنایی با کلیه جوانب و چالش های فروش آنلاین، کام یاران را به انتخابی مناسب برای طراحی فروشگاه اینترنتی تبدیل کرده است. کام یاران به پشتوانه تجربه سالها طراحی سایت های فروشگاهی حرفه ای و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، در صعودی کردن نمودار فروش و گسترش کسب و کار آنلاین، شما را همراهی خواهد کرد.

با توجه به اینکه اولین نقطه تماس مشتری با شما سایت فروشگاهی شماست، کیفیت طراحی برای تثبیت برند کسب و کارتان و تمرکز کامل در این زمینه بسیار حائز احمیت است. لذا کام یاران در اتاق فکر و جلسات مشاوره تخصصی، جهت ورود مطمئن و مستحکم به دنیای فروش اینترنتی یار شما خواهد بود.

برخی از معیارهای طراحی سایت فروشگاهی :

طراحی سایت شرکتی
طراحی فروشگاه اینترنتی

کام یاران و طراحی فروشگاه اینترنتی

کام یاران، با در نظر گرفتن معیارها و متدهای روز دنیا در طراحی سایت، سئو و بهینه سازی محتوی و در نتیجه ارتقا جایگاه سایت در صفحات نتایج موتورهای جست و جو، سایتی درخور شان و منزلت نام تجاری شما برای کسب و کارتان طراحی می کند. سایتی که مخاطبان شما را به طرفداران شما تبدیل می کند.

 

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نشان کام یاران

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما توسط کارشناسان کام یاران پاسخ داده می شود

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها