932 932 88 - 021   مشاوره رایگان

نشان کام یاران

قیمت طراحی سایت

Website design price

تعرفه طراحی سایت | تعرفه طراحی وب سایت | تعرفه طراحی سایت فروشگاهی | تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی | قیمت طراحی سایت فروشگاهی | قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی | تعرفه طراحی سایت شرکتی | تعرفه طراحی وب سایت شرکتی | قیمت طراحی سایت شرکتی | قیمت طراحی سایت شرکتی

افراد و شرکت هایی که در حوز طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند، هر کدام ملاک قیمت گذاری خود را داشته و تعرفه طراحی سایت متفاوتی ارائه می کنند. شاید بتوان گفت که یکی از متنوع ترین هزینه های خدمات مربوط به طراحی سایت می باشد. به طوری که متأسفانه باعث سردرگمی کارفرمایان نیز می شود. چرا که با آگهی ها و تبلیغات گسترده ای مواجه می شوند که تناقض زیادی با هم دارند. گاهی تبلیغات شرکت طراحی سایت با امکانات بسیار زیاد و قیمتی کم و گاهی شرکت طراحی وب سایت با امکانات کم و قیمتی بسیار بالا را مشاهده می کند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت با عبارات زیادی از جمله طراحی سایت ارزان، طراحی سایت با کیفیت، طراحی سایت سریع، پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت 10 دقیقه ای و … مواجه می شویم. 
اما چگونه می توانیم تفاوت قیمت ارزان، گران یا مناسب را تشخیص دهیم؟ چگونه می توانیم قیمت واقعی طراحی سایت را تخمین بزنیم؟

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

قبل از هر چیز، باید نوع فعالیت و زمینه کاری سایت مشخص شود. وب سایت شرکتی، وب سایت دانلود نرم افزار ، فروشگاه اینترنتی، سایت بازی آنلاین، سایت پخش آنلاین مالتی مدیا و … هر کدام استراتژی طراحی و ساختار مخصوص به خود را دارند.

در مرحله بعد فارغ از نوع وب سایت، استانداردهای عمومی که در طراحی مورد استفاده قرار می گیرند تعیین کننده خواهند بود. واکنشگرا بودن (ریسپانسیو)، تجربه کاربری (UX)، رابط کاربری (UI)، هماهنگی با کلیه مرورگرها، کد نویسی های سمت کاربر و سمت سرور و … مواردی هستند که با توجه به انرژی و زمان مصرف شده توسط طراح، در قیمت گذاری سایت موثر خواهند بود.

تعداد نفر ساعت و تخصص هایی که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرند نیز در هزینه طراحی سایت تأثیر گذار هستند.

قیمت طراحی سایت

تعرفه طراحی وب سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود. ما در کام یاران برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.

دیگر عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

مهم است که تعیین شود یک وبسایت چه تعداد ترافیک روزانه یا ورودی-خروجی کاربر دارد. می بایست تعیین شود که کاربران معمولا چه عملکردی در سایت دارند و تا چه میزان امکانات و خدمات آن را به کار میگیرند. برخی وبسایت ها صرفا متون یا محتوا را به کاربر نمایش میدهند و جز باز کردن و اسکرول صفحات واکنش دیگری به کلیک های کاربر نشان نمیدهند.

از طرفی در برخی سایت ها کاربر به ازای هر حرکت یا جابجایی در صفحه یک ری اکشن متفاوت از سایت دریافت میکند. در واقع وبسایت ملزم میشود که به ریزترین درخواست های کاربر پاسخ دهد و کامل با او در تعامل باشد. میزان توجه به این موضوع نیز میتواند نقش مهمی در تجربه کاربر سایت داشته باشد که البته در هزینه طراحی سایت نیز موثر است.

برخی سایت ها یک بار برای همیشه طراحی میشوند و پس از اجرا روی دامنه اصلی، دیگر کار خاصی را انجام نمیدهند. از این دسته سایت ها میتوان به طراحی سایت شرکتی ساده یا سایت های شخصی یک صفحه ای اشاره کرد. از طرفی بعضی از وبسایت ها نیز همواره در حال فعالیت بوده و امکانات و خدمات زیادی در آن ها قرار داده شده است.

مشخص است که هزینه طراحی سایت در این دو مورد نیز با توجه به میزان فعالیت سایت متفاوت است. وبسایت هایی که نیاز به آپدیت های مداوم دارند طبیعتا از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت. برای آنکه محتوای سایت شما به راحتی قابل تغییر باشد نیازمند یک پنل مدیریتی قدرتمند هستیم که طراحی و اجرای آن میتواند مستقیما بر هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد.

حال فرض کنیم که نوع و میزان فعالیت سایت خود را تعیین کرده ایم. نکته دیگری که در اینجا مطرح میشود، امکانات حرفه ای و اختصاصی هر وبسایت است. مثلا در طراحی سایت فروشگاهی ، از دید یک بازدیدکننده ویژگی هایی چون عضویت در سایت، مشاهده مشخصات و تصاویر محصول، سبد خرید کامل، امکان مقایسه کالاها، افزودن به لیست علاقه مندی و… موارد لازم و یا آپشنالی هستند که میتوانند با اهمیت باشند.

عوامل مختلفی روی سرعت یک وبسایت اثرگذارند. مجموعه ی این عواملی که هر کدام به تنهایی ممکن است چندان به چشم نیایند تاثیر شگرفی بر روی رضایت کاربران در تعامل با سایت شما خواهد داشت. افزایش بازدهی یک وبسایت می تواند علاوه بر جلب رضایت کاربران موجب کاهش هزینه های سرور و صرفه جویی چشمگیری در بهره برداری از منابع آن شود.

منظور از افزایش بازدهی و افزایش سرعت لود سایت ها کاهش و یا چشم پوشی از خواسته های مشتری نیست، بلکه هدف، رسیدن به بهینه ترین حالت ممکن در انجام این درخواست هاست. رعایت این استانداردها هنگام طراحی سایت میتواند زمان لازم برای اجرای پروژه را افزایش داده و بر قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار باشد.

بودجه طراحی سایت

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در قیمت طراحی سایت، میزان بودجه اختصاصی توسط کارفرما و همچنین اهتمام کارفرما به طراحی حرفه ای سایت است. گاهی یک کسب و کار کوچک با بودجه ای محدود درخواست طراحی سایت دارد و گاهی نیز یک برند تجاری بزرگ با نیازهای فراوان، بودجه زیادی جهت طراحی سایت خود فراهم می نمایند. البته همیشه هزینه بیشتر به معنی طراحی بهتر نیست، لیکن برای دریافت امکانات بیشتر و حرفه ای تر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر طبیعی به نظر می رسد.

ما در کام یاران حداقل هایی را برای طراحی وب تعیین نموده ایم، لیکن با توجه به استانداردها، امکانات مورد نیاز کارفرما و … قیمت ها قابل تغییر بوده و در صورت نیاز امکان حذف یا اضافه کردن برخی امکانات به جهت کسب رضایت طرفین در عقد قرارداد وجود دارد.

تعرفه طراحی سایت
           
نشان کام یاران

برخی از مشتریان ما

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نشان کام یاران

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما توسط کارشناسان کام یاران پاسخ داده می شود

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها