932 932 88 - 021   مشاوره رایگان

نشان کام یاران

مراحل طراحی سایت

SITE DESIGN STEPS

مراحل طراحی سایت در کام یاران روال مشخص دارد که به تریتیب و یکی پس از دیگری تا زمان بهره برداری نهایی طی می شود.
در ادامه به بررسی مراحل طراحی سایت در کام یاران آشنا می شوید. مراحل طراحی سایت

comyaran gol22.1

انواع وب سایت

وب سایت ها در مجموع به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

در سایت ایستا یا Static طراحی سایت یک بار و اکثرا با استفاده از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت انجام میشود. در این نوع سایت ها تعداد تغییرات معمولا کم بوده و سالی 1 یا 2 بار ویرایش محتوا توسط طراح حرفه ای انجام میشود. با توجه به حجم نسبتا کم کد نویسی در سایت های استاتیک سرعت بارگذاری آن بالا بوده و همین امر تاثیر بسزایی در بهبود تجربه کاربری آن دارد.

لذا از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل نیز سریعتر موفق به کسب تاییدیه میشوند و در نتایج جستجو ظاهر میگردند. از نظر هزینه نیز، سایت های ایستا نسبت به دو نوع دیگر یعنی داینامیک و نیمه داینامیک تعرفه های پایین تری دارند. رعایت اصول سئو در طراحی سایت static به مراتب آسان تر از انواع دیگر است.

در سایت های پویا یا Dynamic یک دسترسی به سیستم مدیریت سایت برای مدیر وبسایت، توسط طراح سایت تعبیه میشود. بدین ترتیب او میتواند اقدام به درج، حذف یا ویرایش محتوای سایت خود کند و محدودیتی در این امر نداشته باشد. طراحی سایت های داینامیک با برنامه نویسی به زبان های PHP، ASP و ASP.Net انجام شده و از Ajax نیز استفاده میشود. در این روش، ابتدا سایت توسط طراح پیاده سازی شده و سپس چندین بار توسط مدیر سایت اصلاح میشود. سرعت بارگذاری سایت پویا به دلیل استفاده از حجم بیشتر کدها، کندتر از نوع استاتیک است. مراحل طراحی سایت

سایت های نیمه داینامیک تا حدودی مشابه سایت های داینامیک می باشند، یعنی توسط مدیر سایت قابل تغییر هستند اما نه به آن سادگی. این نوع سایت ها و یا سایت های FLASH با زبان هایی مانند XML و یا اکشن اسکریپت نوشته میشوند. مزیت اصلی چنین وبسایت هایی گرافیک جذاب، پیچیده و کاربرپسند است. البته عیب بزرگ این قبیل طراحی ها رو به افول رفتن استفاده از فلش در مرورگرهاست ( امروزه به دلیل امنیت پایین و عدم به روز رسانی فلش، کاملاً منسوخ شده است ) و در آینده ای نه چندان دور تقریبا هیچ کاربری از دیدن یک سایت فلش خوشحال نمیشود. مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

بررسی مراحل طراحی سایت : مراحل طراحی سایت

کام یاران برای طراحی سایت حرفه ای از مراحلی مشخص و بصورت گام به گام پیروی می کند تا ضمن خلق محصولی ارزشمند، مشتریان را به طور شفاف در جریان روند پیشرفت پروژه قرار دهد. این پروسه در هشت مرحله تعریف شده و در هر مرحله شمایی کلی از فعالیت های تیم کام یاران را تشریح کردیم. این مراحل برای طراحی سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی مشابه است.

مرحله اول طراحی سایت

اولین گام برای طراحی سایت تعیین نیازمندیها و امکانات مورد درخواست کارفرما  است. اطلاعات مورد نظر کارفرما بصورت یک پروپوزال صورتجلسه شده و به تأیید طرفین می رسد. سپس بر اسال این نیازها و اطلاعات ، طراحی سایت آغاز می شود.

مرحله دوم طراحی سایت

در این مرحله، کام یاران به بررسی و تحلیل محتوا پرداخته و پیشنهادات خود را ارائه مینماید. این پیشنهادات شامل لوگو، تصاویر، متن، اطلاعات تماس، اطلاعات محصولات و … می باشد. نتایج و ایدها به اطلاع کارفرما رسیده و در صورت تأیید، طرح اولیه جهت اجرا به تیم طراحی سپرده می شود.

مرحله سوم طراحی سایت

در این مرحله یک طراحی اولیه از برخی صفحات اصلی و آنچه را که کاربر خواهد دید به تصویر کشیده شده و در صورت موافقت و تأیید کارفرما مرحله اصلی طراحی آغاز می شود.

مرحله چهارم طراحی سایت

کام یاران با توجه به طرح اولیه اقدام به طراحی صفحات وب سایت نموده و کلیه اصول طراحی را به کار می بندد. کلیه عناصر بصری قبل از اجرا به تأیید کارفرما می رسد. با توجه به نقش لوگو و رنگ سازمانی، طراحی وب سایت از منظر روانشناسی رنگ ها و منطبق بر نوع کسب و کار صورت می گیرد.

مرحله پنجم طراحی سایت

تیم فنی کام یاران تمام تلاش خود را جهت کدنویسی بهینه و استفاده از آخرین تکنولوژی ها و استاندارهای طراحی سایت به کار خواهد گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود. طراحی وب سایت در کام یاران با استفاده از برنامه نویسی به زبان های php, HTML, Java Script, ASP.NET,  انجام شده و از کتابخانه های JQuery و همچنین از کدنویسی CSS برای تکمیل کار استفاده می شود.

مرحله ششم طراحی سایت

در این مرحله اطلاعات شما به تدریج در سایت قرار گرفته و مشکلات احتمالی سایت شناسایی و اصلاح می شود. در این مرحله سایت به مرور سر و شکل نهایی خود را نمایان می کند.

مرحله هفتم طراحی سایت

در این مرحله و قبل از انتشار و  قرار گرفتن سایت در معرض دید عموم، امکان تست و فعالیت در سایت برای کارفرما مهیا می شود تا بررسی های نهایی صورت گیرد. با توجه به اینکه تمامی مراحل قبلی به تأیید کارفرما رسیده، در صورت تمایل به افزایش امکانات یا تغییر، پس از تأیید و تشخیص تیم فنی، فاکتور جداگانه ای برای اعمال درخواست جدید صادر خواهد شد.

مرحله هشتم طراحی سایت

طی یک جلسه با حضور حداکثر 2 نفر از نمایندگان کارفرما و یک نفر از کارشناسان کام یاران، نحوه کارکردن با سایت به آنها آموزش داده شده و فیلم آموزشی به کارفرما ارائه خواهد شد. طی مهلت یک هفته ای به کارفرما جهت کار با سایت در محیط شبیه سازی شده، سایت به هاست اصلی منتقل خواهد شد.

اصول طراحی وب سایت

سرعت بالای بارگزاری صفحات وب سایت مسأله بسیار مهم و حائز اهمیتی است. یکی از فاکتورهای مهم در سئو سرعت بارگزاری صفحات است. در دنیای پر از رقابت کنونی، هرچه سریعتر باشید بهتر دیده می شوید. مراحل طراحی سایت

استفاده مناسب از ابزارها و کدنویسی تمیز و بهینه در کنار استفاده از هاست پرقدرت، تضمین کننده سرعت بالای وب سایت شما خواهد بود. مراحل طراحی سایت

آشنایی با اصول روانشناسی رنگها، هارمونی در چینش عناصر وب سایت، ترکیب بجا و مناسب رنگها و … از مهم ترین و اصلی ترین مواردیست که کام یاران مفتخر و پایبند به رعایت آنهاست. مراحل طراحی سایت

در طراحی وب سایت، تطابق با آخرین استاندارها و تکنولوژیهای روز دنیا بسیار مهم است. یکی از مهم ترین قوائد مورد تأکید کام یاران، نکات کلیدی سئو و بهینه بودن ساختار وب سایت از بدو شروع طراحی سایت است. مراحل طراحی سایت

کام یاران الگوریتم ها و قواعد موتورهای جستجو را می شناسد و در طراحی وب سایت از این دانش بهره می برد. مراحل طراحی سایت

امروزه بخش بزرگی از کاربران اینترنت از تلفن همراه و تبلت جهت جستجو در اینترنت و وب گردی استفاده می کنند. لذا نحوه نمایش صحیح یک وب سایت در نمایشگرهای کوچک و خوانا بودن مطالب در آنها، مسأله مهمی است.

کام یاران به همه ظرفیت های قابل استفاده وب سایت شما برای کاربرانتان توجه می کند.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نشان کام یاران

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما توسط کارشناسان کام یاران پاسخ داده می شود

5 5 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها